fredag den 27. august 2010

I denne uge har jeg b.la:
- Været på café
- Set teaterstykke.
- Hørt den samme John Mayer CD hver morgen.
- Spist god mad til frokost.
- Fået et vejskildt af skolen ældste lærer.
- Fundet på 12hi i samarbejde med Nathalie. En joke, da det ikke har nogen officiel betyding, og folk tror vi har misforstået 10hi.
- Fået fortalt tyske jokes på skolen.
- Begyndt at strikke et stort tørklæde i håndarbejde.
- Stalket de samme 3 personer dagligt. De ved 100% ikke at det er mig, men jeg ved alt om dem.

- Været inde på diverse net-datingsider, hovedsageligt fordi jeg synes at de er latterlige og jeg dermed får et godt grin. Særligt glad var jeg for petdating.dk hvor man kunne se billeder af eksotiske kæledyr, debattere i dyreforumet og finde sin største kærlighed, for farmerdating.dk for alle bondemænd og koner på landet og for XLdating for seriøst store, dejlige og overvægtige, som gør livet fedt. lol.
- Klippet mit hår. Credits til mig.
- Ændret navn på face.
- Prøvet at finde en fed sweather.
- Set film.





Ingen kommentarer:

Send en kommentar