mandag den 23. august 2010

Ankom forpustet, rimelig våd og med manglende overskud til skolen i morges. Havde glemt, at min cykel stod på skolen og kom derfor ikke hurtigt nok ud af døren. Nægtede at komme for sent endnu engang, da lærerne efterhånden virkelig er blevet trætte af, at jeg kommer for sent hver dag. Btw. er jeg også ved at løbe tør for gode undskyldninger. Verden var imod mig, for bussen var forsinket, og da jeg havde besluttede mig for at gå/løbe til skole, begyndte det at styrte ned. Trodsede regnvejret til ingen verdens nytte, for jeg kom for sent anyway. Magtede absolut ikke tysk grammatik, men wtf. blev jo nød til det. Humøret røg i top, da jeg i spisefrikvarteret købte lækker pastasalat fra eat-me og sammen med Anna, Alexandra, Olav og Karl chillede i solen. Vi morede os meget med at disse de de små dingser fra 4 klasse. Tror ikke jeg har oplevet mere irriterende børn længe. bitches. De endte med alligevel med at adlyde os og skred (følte mig rimelig magtfuld) Timerne derfra gik hurtigt og det var jo meget dejligt.
Eftermiddagen har været vildt hyggelig i selskab med Olav. Vi har bl.a. hørt musik og flækket over samme video 100 gange. Alt i alt har det som sædvanlig været great.
Har nu fået lavet mine matematik, biologi og fransk lektier og går i seng.
GODNAT.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar