onsdag den 18. august 2010

Efter 8 timers skoledag, måtte jeg spurte til Nørreport station i styrtende regnvejr, for at nå ud på eventyrteatret til 3 timers dans. Jeg nåede for en gangs skyld toget og var der ude i god tid. (well done). Det var skønt at se alle de skønne unger igen og petri, berdie og jeg udveklsede nogle souvenirs. Vi fik også givet Nanna hendes fødselsdagsgave, som hun vidst meget godt kunne lide.
Blev hentet af morfar som kørte mig hjem til ham og mormor, hvor der stod kylling, brun sovs og kartofler klar til mig. (Elsker seriøst de mennesker). Nu vil jeg se Mulan og falde i søvn til den. (Efterhånden en tradition hos mormor og morfar). Love.

ps. der er skolefotografering i morgen. ikke godt. Mig og Nathalie overvejede ikke at dukke op. Men altså. Det er vel lidt en pligt. Håber at fotografen i år undlader det tragiske "kom med et smil, jeg vil se dine smukke tænder. frem med bisserne" eller endnu værre, kommer med et "sjovt" ord, man er tvunget til at grine af. Fuckfuckfuck.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar