tirsdag den 10. august 2010

Første skoledag, var i orden. (; Havde egentlig ikke haft de helt store forventninger til dagen, for alt ville jo nok nogenlunde være som altid. Men med midlertidig skolebygning lige ved strøget, en ny (vidst egentlig meget sød) pige i klassen, lov til at tage ud fra skolens "område" i pauserne (dvs. f.eks. strøget, kongens have, pisserenden og kanalen. Hjeeerte), og nye lærere og lokaler var det pænt nice at være der. ! Stort plus, var også at vi fik fri klokken 12. Anna, Nathalie og jeg købte lækker italiensk is, og satte os ned til kanalen, hvor vi hovedsageligt solede, snakkede, grinede og nød isen. Vi tog hjem til Anna bagefter og hyggede. Vi befandt os mest af alt på Annas værelse og i køkkenet selvfølgelig. Annas køkken byder altid på gode sager. (hjeerte) Det var dejligt.
Nu har jeg været i vesterbro kontorforsyning, hvor jeg har shoppet blyanter, kuglerpinde, bogbind, blyantsspidser og blækpatroner til min fyldepind (som jeg, vil bruge mere i år).
Har allerede nået at spidse blyanter, og pinde bøger ind. Fuck hvor er jeg klar til skoleåret.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar