fredag den 6. august 2010

De sidste 3 dage har bestået af Tyskland med Martha, Anna, Ida og farmor.. Vi har hygget med lækker mad, italiensk is, kunstmuseer, havnen, toy-story 3 i biografen, tv, brætspil, friske hindbær fra haven, "choko-müsli", for meget slik og utallige lege med en cool legetøjsracerbane! Desuden har jeg fået nogle af farmor & farfars sweatre og en LP, der ikke skulle blive liggende på loftet. Jeg kom hjem idag og var smadret efter en lang togtur. Fik sovet en smule, snuppet et bad og drukket kaffe, inden jeg derefter tog til byen på jagt efter en college jakke og andre lækre sager. I wasteland havde de jakker, som egentlig var gode nok. Desværre bare lidt for store, men overvejer at købe en alligevel. Jeg fik scoret en lidt retro T-shirt, med 80'radio print, som jeg er pænt glad for. Var derefter forbi Flying A hvor jeg snuppede et Vice blad, for til sidst at gå til Urban Outfitters. De havde overraskende fedt tøj, og jeg fandt en hvid T-shirt med print af en cykel, som jeg har ledt efter længe. Minus var, at de kun havde den i large, men køber den nok på nettet i en mindre model snart. På vejen hjem købte jeg noget take-away pastasalat fra chilimilli, som jeg meget gerne vil til at gå i gang med. Så aftenen vil nu bestå af, at spise pastasalat i sofaen, se sex and the city, ringe til Berdie, bestille tøj på nettet og nyde at være alene hjemme.




Ingen kommentarer:

Send en kommentar