søndag den 15. august 2010






Fest fredag og lørdag var nice. Noget strandfest fredag ved Charlottenlund strand, var helt klart en succes. Fik moret mig med de bedste fra klassen, badet, grinet, chillet og spist napar. (yees) Fulgtes med Alexandra frem og tilbage og fuck, vi havde da også nogle skønne busture.! Alt i alt, var det en fed aften, og jeg fik moret mig big time.
Lørdag fik jeg mødt en masse unge og de var allesammen vildt søde. Vi fik spist god mad, small-talket, leget ånden i glasset (klassikeren ♥) m.m. Lovely.
I dag har jeg været på Louisiana med familien, som var ret fedt. Er i forvejen rimelig pjattet med Andy Warhol, så det var inspirerende at se mere. Sophie Calle var virkelig interessant og jeg er glad for, at jeg tog derhen på grund af togbus og forsinkelser. Fik btw. shoppet to Andy W. plakater som jeg har fået hængt op på min væg. Det ser ret godt ud.
Nu vil jeg se lidt tv og prøve at falde forholdsvis tidligt i søvn, så jeg kan være nogenlunde frisk i morgen.
Godnat.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar