tirsdag den 30. november 2010


Ved ikke hvad jeg skal blogge om. Nathalie mener, at jeg skal skrive en lang roman om hvor sød hun er, men ved nu ikke rigtig. Nu er hun også selv blevet lidt i tvivl: "Det kan måske virke lidt for pop". heh. hun er sgu sød. Især fordi hun lige nu er i fuld gang med at spise nutella med ske. (hjeeerte)
Vi har fået nissevenner i skolen, hvilket jeg egentlig er meget glad for. Håber at jeg har fået en kreativ lille ven, som elsker at bage lækre småkager og lægge søde sedler i mit penalhus. ♥♥♥
I håndarbejde fik jeg strikket mit pandebånd færdigt, hvilket jeg er på toppen over, da jeg seriøst ikke har mere overskud til at strikke. Der går rygter (som jeg nu kan forsikre, er falske) om at man med tiden bliver både bedre og hurtigere, men selvom jeg har strikket i virkelig lang tid, kan jeg ikke mærke nogen forskel overhovedet.
Tilgængeld fulgtes jeg med Olav hjem og var forresten nede i alis og få nogle klistermærke jeg vil sætte på mit stativ. fedt.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar