onsdag den 24. november 2010


Sammen med Esther og Olav brugte jeg i dag et af frikvarterene på at kaste snebolde efter de små børn.
(det var pisse hyggeligt især p.ga. vores kreative sætninger som f.eks. "sig goddag til en vasker. heh" og "Hovsa, det var ikke med vilje, at jeg kom til at tage din færdig lavede snebold ud af dine hænder". heh.
Jeg tror at det var første gang de deltog i en sneboldkamp og håber ikke, at de har mistet glæden for denne dejlige leg. ej, tror de klarer den. Helt slemme var vi ikke.
Skulle møde i Glassalen kl. 3, så blev nød til at gå tidligere fra skolen. Øvede til klokken lidt i 6 og gik derefter hen til Rasmus Klumps pandekagehus med Berdie. Vi fornemmede hurtigt at stedet ikke var tilegnet vores aldersgruppe, da bordene og stolene gik os til knæene, vægene havde store, farvestrålende Rasmus klump billeder og børnene alle gav os nogle "hvad fanden laver du her??" blikke. Men wtf, vi kunne heldigvis få pandekagerne (som forresten smagte maga godt) 2go og slap hurtigt væk. Vi gik rundt i tivoli og blev b.la. forskrækkede over en stor, batteridreven julemand som med ét begyndte at bevæge sig voldsomt og spille latterlig musik.
Fik god mad til aftensmad hvilket var en perfekt opvarmning til top model finalen efterfulgt at desperate. Sidder nu på mit værelse, hører god musik og finder et tøjstativ som jeg vil bestille hjem.
glædelig onsdag.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar