onsdag den 17. november 2010


Var til sundhedsplejersken idag hvilket som sædvanligt var rimelig akavet, da jeg ikke
følte det store behov for at fortælle om problemer når vi alligevel kun ses en gang om året, og hun stadig ikke kan mit navn. Er også blevet så forbandet træt af at snakke om udvikling, pubertet og om de svømmende hormoner. Det blev derfor alt andet end en lang og dybsindig samtale... Tilgængeld roste hun mig for et strålende syn og derudover er jeg vokset 2 centimeter hvilket jo er pisse fedt.
Vi så svensk ridder film i historie og jeg spiste cookies gennem hele fysik-timen. Udover det er der 5 uger til jul, og jeg er begyndt at skrive en ønskeliste, som i år er blevet overraskende lang.

....Men har ikke tid til at blogge mere...... ...der er jo top model og dagensmand i tv...

ps. mig og maya har sat pokémon theme song på dansk, tysk og engelsk sammen. lækkert mix.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar