lørdag den 27. november 2010




Vågnede op til lækker morgenmad, med de bedste croissanter jeg længe har smagt (ja ok, ved at jeg har fået en virkelig dårlig vane med at skrive hvad jeg har fået at spise. lol). Tog ind til Glassalen, hvor der herskede fantastisk stemning p.ga. premiereforestillingen på "High jul musical" der ventede os. På trods af nervøsitet gik det hele bedre end forventet og folk var på toppen over forestillingen, der var vellykket overstået. Tog hjem efter en kort reception og fik god lagkage, da mor har fødselsdag (tillykke, 43 år).
Mødte de andre fra teatret på Jensens klokken 16, hvor vi gaggede og fejrede premieren. Tog sammen med Berdie, og to af Petris veninder hjem til Petri i Kokkedal. Berdie havde planer om at bygge en iglo og sove i den, Lars lavede god mad og kakao, jeg har spist alt petris Ben&Jerrys, fået grineflip over Berdies failende jokes og vi har alle været ude og lege i sneen (yeeeees). Petri og jeg vil gå i gang med at lave en spilleliste vi alle skal falde i søvn til. Det bliver hyggeligt. ses.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar