onsdag den 1. december 2010



DECEMBER. Glæder mig til aftener med uafbrudt tv for at se 3 forskellige
julekalendere. Mor har forresten startet sin egen lille tradition med, at vi skal spise risengrød både den 1.og den 24. december. Hun prøver at bilde os andre ind at det altid har været sådan. nice try.
Derudover bliver det pisse godt med nissevenner, juleøl, mormors hjemmebagte
småkager, adventsgaver og julepynt. Har desuden høje forventninger til min skrabekalender i år. Mener virkelig, det er på tide at jeg får gevinst og da jeg allerede har lagt ud med at skrabe et juletræ, kan det jo næsten ikke gå galt. Vil i hvert fald gerne undgå, at hele min familie ender med at vinde og jeg ikke får andet en et minus på min konto, som de andre år.
I skolen skal vi høre julesange uafbrudt og fyre den så meget af, at vores skoleinspektør bliver nød til at finde sin megafon frem igen. glæder mig allerede.
Har forresten scoret 1 gaffa (desværre fra september), 1 soundvenue, 1 vice og 1 cover blad idag. TOPPEN.


Ingen kommentarer:

Send en kommentar