torsdag den 30. december 2010

03.07. hjemme fra fest hos Oliver og sjov med fulde martha. for et døgn siden lå jeg og sov. i malmø. nu er jeg vågen.
i københavn. nede på gaden bliver julepynten for alvor taget ned og det har jeg det egentlig ok med. julen har været
nice i år, jeg har gagget, fået set julefilm, spist julemad (and 3 dage i træk, for at være ærlig) og fået overraskende gode gaver. har desuden shoppet tøj for ingen penge (+har stadig en masse gavekort, bonus) og spillet voldsomt mange brætspil med far, åsa og martha de sidste par dage. er tilfreds. ferien er som den skal være. har aftalt at ses med olav i morgen og efterfølgende at skøjte med oliver.
Derudover er nytår blevet fastlagt. Det vil blive hos petri i kokkedal med en masse venner. glæder mig.
........har lavet en anderledes godnat-playlist idag. den sætter jeg på nu


Ingen kommentarer:

Send en kommentar