lørdag den 18. juni 2011

Tog hjem til petri sammen med en masse fra teatret i torsdags, da vi skulle planlægge roskilde, spise god mad og sådan. Det var pisse hyggeligt og jeg er 100 på at ros også bliver fucking fedt!! var nød til at tage forholdsvis tidligt hjem da jeg (som den eneste) skulle op og i skole fredag morgen, men havde en utrolig sjov togtur med sandra, sarah og tilde som også tog hjem. Fredag var jeg til en ganske udemærket klassefest og lørdag på tea og maccen efterfugt af fest hos lucas i kolonihavehuset. Bird og jeg kendte kun 2 ud af de omkring 30 mennesker og havde det hamrende sjovt! Sidder nu hjemme i køkkenet med aftensmad og har faktisk intet imod at skulle i skole en uge endnu, selvom alle omkring mig efterhånden har fået ferie....

har linket en af de sange jeg hører mest i øjeblikket og så, at remi gaillard har brugt den til en af sine videoer. synes den er mega grinern

Ingen kommentarer:

Send en kommentar