søndag den 12. juni 2011

stod op klokken 9 her til morgen og var ude at løbe for første gang i flere år. - sidste gang endte som kedelig fiasko: løb for langt væk og kunne simpelthen ikke klare tanken om at skulle løbe hele vejen tilbage igen, så endte med at sætte mig tudende ned på jorden. først flere timer efter fik jeg samlet mine krafter sammen og begav mig hjemad, var muggen og ulækker og ødelagde mit eget + alle andres humør samt min søndag. men her til morgen fik jeg af ukendt årsag alligevel lyst til at løbe. vågnede tideligt og følte mig til en afveksling frisk, måske er det derfor? Fik lokket min papmor med og løb ned til västra hamnen og badede i øresund. Min kondi viste sig at være lige i øjet, fik ikke engang sidestik eller vejrtrækningsproblemer og holdte trip med min papmor der ellers rør sig en del. er i latterligt godt humør og vil tage ned og købe morgenmad og kaffe på caféen rundt om hjørnet nu, derefter sætte mig i parken og chille. bliver gooodt





Ingen kommentarer:

Send en kommentar