fredag den 24. juni 2011

2 ligegyldige billeder af mig og bird der vasker op. de blev taget sidste weekend efter fest hos lucas
14.02: sidder i gården, spiser skippers pipes og er fuldstændig smadret. har sovet alt for lidt i løbet af de sidste par dage men tilgengæld haft det for fedt!! I onsdags tog jeg forbi mariendal og så the terashimas og black bird som spillede. De gjorde det virkelig godt og fulgtes bagefter med martha hjem og så god film med hende. torsdag slackede vi allesammen i skolen, men synes egentlig vi var godt undskyldt eftersom der jo alligevel ikke var noget man kunne tage sig til 2 dage før ferie. Jeg tog hjem til olav på halmtorvet og så simpsons da jeg fik fri og mødtes senere med Petri og shoppede til roskilde inden vi tog videre på teateret. Det hele gik ganske udemærket på tea og tog med pigerne til furesøen for at fejre sankt hans, med stop forbi virum pizzaria som jo sælger fucking lækre durumruller! Der var pisse god stemning ved furesøen og jeg tog hjem til bird efterfølgende, lavede roskilde tjekliste og overnattede til idag. Spiste brunch med klassen i kongenshave indtil klokken 12 hvor vi endelig endelig endelig fik ferie. nu vil jeg cykle hjem til olav og hente mine 2 ananasser og min friends season, evt. se et enkelt afsnit simpsons, inden jeg tager i sommerhus med min familie til på søndag. godt så

Ingen kommentarer:

Send en kommentar