søndag den 15. maj 2011


var lige ved at give indlæget en titel, bryde nogle rammer og sådan, men indså alligevel at "fucking god weekend " ville være en tand for klamt. Titlen i sig selv er dog ikke nogen løgn. langt fra faktisk, for min weekend har virkelig været fed, når det kommer til stykket. hyggede fredag og festede lørdag. Martha holdte stor 18 års og tror jeg fik snakket med alle der kom forbi "åbent-hus" arrangementet, hvilket egentlig også havde været min plan. Så mgp med en stor del af selskabet, virkelig sjovt, især fordi jeg slet ikke har fulgt med i en eneste af de mange runder op til. syntes at danmarks sang var ganske i orden, men brød mig næsten mere om de dér satans nisser fra Moldovien, da de virkelig formåede at sprede stemning i 1. klasse. Endte dog med at tage tilbage til teltet, da 43 ganges pointgivening alligevel overskred hvad jeg kunne holde til. Kastede mig i stedet ud i diverse druk lege og klarede mig overraskende godt. stort plus var forresten også, at der under hele aftenen blev der spillet musik, der var langt over den normale standart. tror aldrig jeg har hørt joy division, the xx og the velvet underground til en fest...
21.00. er hjemme nu. vil tjekke mine 14 notifikationer på facebook. se friends. lave smoothie. tage natbukser + tshirt på. hygge med martha. det var planen, godt så

Ingen kommentarer:

Send en kommentar