lørdag den 7. maj 2011


bliv kørt i den røde bil til lyskrydset- gå 50 meter - Dyssekilde station- stig ind i toget - HUSK at klippe - vent 45 minutter - (tro ikke der er telefon dækning = ring ikke til veninde, kig i stedet på marker og fugle) - stig ud af toget - Hillerød station - gå til perron 2 - E-toget mod København - find macbook frem - log ind på gratisdanmarks netværk - overlev de sidste 45 minutter ved hjælp af facebook og blog. - min plan var som følgende og har ikke kunnet andet end at holde mig til den. klokken er 13.30 lige nu, jeg sidder i E-toget mod København og har egentlig haft en ganske i orden tur indtil videre. I morges sov jeg længe, fik god morgenmad og var i solen og er nu på vej hjem for at gå i bad og klæde mig på til petris konfi i eftermiddag. jeg glæder mig latterligt meget. 13.38. har i de sidste 3 minutter ikke skrevet videre på dette indlæg. er kort sagt lige blevet svinet til af en ældre dame, som har været uhyrlig utilfreds med min opførsels (at sidde i stillekupeen med computer) og tro mig, har virkelig ikke været højlydt, tværtimod. Hvem har der været at tale med? -ingen. Hvad har jeg lavet? - siddet stille og roligt og skrevet. Damen har lige gjort hele toget opmærksom på at jeg er en "helvedes kælling, der burde brænde op i helvede, ikke har fortjent et liv på jorden, er ego-generationsbarn, upassende i vores samfund, skal forlade kupeen omgående, er luder (da jeg er iført shorts) og og og........." kan slet ikke forholde mig til det, ikke sætte mig ind i hendes sted. fuck. nu ringer manden overfor mig's telefon. nu slipper helvede for alvor løs. jeg gider hende ikke, efterlader kommentaren: "jeg vælger at gå nu, men det er ikke fordi du har bedt mig om det. tværtimod. jeg kan simpelthen ikke klare at høre på dig. du må have et meget trist liv" og skrider.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar