lørdag den 21. maj 2011

fredag kom esther forbi lejligheden på vesterbro og hyggede og så friends med mig. vi lavede elendig aftensmad, men fik tilgengæld oprettet facebook til hende, ironisk, eftersom hun altid har været imod det. vi havde det utrolig sjovt på chatten og hørte mad men soundtrack inden hun skulle hjem. Jeg var derefter meget spredt omkring hvad jeg ville fortage mig resten af aftenen, var inviteret til chill hos bird og fest diverse steder , men endte med at køre solo hjemme i en tom lejlighed, se slumdog millioner og spise is. priceless. Lørdag tog jeg +3 kopper kaffe og croissanter hjem til Amanda og havde det satans hyggeligt med den lille laban og hendes veninde Anna. Klokken er nu 19.00 og jeg er fremme i malmø hos far. om lidt vil jeg sætte mig og spise pizza i parken, høre musik på de gode højtalere, thane og chille. ses bloggen

blev gjort opmærksom på hvor god nykredits temasang er:

Ingen kommentarer:

Send en kommentar