fredag den 29. april 2011

malmø. er her igen. tror egentlig jeg er her ret tit for tiden, med nærmere eftertanke. der er bare et eller andet ved at være her, som adskiller sig fra at være i københavn. Forstå mig korrekt, jeg elsker også København, men det her har virkelig også bare en del at byde på. Nå men inden dette indlæg bliver alt for cheasy: var inde og se wicked i onsdags og stykket kan klart anbefales, havde haft virkelig høje forventninger men de blev uden tvivl indfriet med 100%. jeg tog efterfølgende videre til koncert med galaxie 500, og hos dem var der egentlig heller ikke noget at klage over. fik lov at sove længe torsdag, lavede god morgenmad og mødte i skole klokken 12 til det store frikvarter. satte mig i solen ovenpå en container ved kultorvet med esther, julie og 2 bakker jordbær. Tog efter kort skoledag i kongens med 3 søde piger, chillede og spiste pizza inden klokken rundede de 8 stykker og jeg tog hjem til nathalie. havde det virkelig sjovt med hendes forældre til morgenmaden i morges og i skolen sang vi søde sange i kristendom og så kongeligt bryllup i engelsk. kunne forælle meget mere, men vælger i stedet at gå ned og hente martha på stationen. fredag aften bliver så sataaaaans lækker



Ingen kommentarer:

Send en kommentar