fredag den 15. april 2011


fredag og ferie. slackede den for vildt i skolen idag, men på den anden side er det vel en selvfølge, når ikke engang vores lærere kan foretage sig andet end at vente på at klokken bliver 12. vi skulle lave en video til stefan fra klassen, som uheldigvis har brækket benet. (på ret sjov måde forresten. han faldt på et løbehjul). Videoen blev virkelig random, mest af alt bare noget akavet "vi savner dig/håber du får det bedre/kom snart i skole, vi vil tegne på dit gips", men vores lærer virkede temmelig tilfreds. Det var umuligt at slippe for kirke, selvom jeg med et par stykker gjorde mit bedste for at flygte, men må indrømme at jeg ikke ser det som et stort tab. havde det faktisk fucking sjovt. gaggede for vildt med esther, hørte skolekorets version af latinske sang, og frem for alt morede jeg mig virkelig over vores skoleinspektør. Ved ikke hvad der sker, men hendes taler prøver hun fejlagtigt at gøre poetiske. Dét, at hun startede talen med "påske. åh påske" er et fremragende eksempel på, hvordan det fra starten af gik helt grueligt galt! Dagmar Mortensen <3

Tog i kongens have med et par stykker fra klassen da klokken slog 12, og sad og chillede i et par timer inden jeg tog til kostumeprøve på teater som tog sølle 4 minutter. har lige hentet pizza til mig og martha, senere tager jeg til vanløse kulturhus og ser to veninders debutoptræden med deres band, og regner med efterfølgende at få lokket et par stykker med på klaptræet, inden jeg tager hjem og sover hos en eller anden veninde. bliver lækkkkkkkkert

Ingen kommentarer:

Send en kommentar