mandag den 25. april 2011

19.58. Er endelig endelig endelig hjemme. Har været i sommerhus de sidste mange dage, og kan forsikre om at der vil gå lang tid inden mor kan få lokket mig med igen. natur og alt det andet kan være lækkert, men i forhold til de små sidegader i indre by, brunch på lêle, frokost på eat me, kongens have, klaptræet, søerne, kanalen og mig og esthers trappesten i pisserenden, synes jeg faktisk det skuffer. Endte alligevel med at prioritere Julie Frimers selvskab frem for lejligheden på vesterbro og har haft en hyggelig dag hos hende den søde. Nu har jeg hentet thai take-away (droppede at lave sushi med min søster) og har sat mig til rette i vindueskammen med åbent vindue, hvor jeg ville nyde synet og duften af København.

2 kommentarer:

  1. Kan virkelig godt lide din trøje, hvor er den fra?
    Og alligevel også ret fedt billede!

    Kan godt lide din blog, læser den fast :-)
    - Cecilie

    http://ceciliemainz.blogspot.com/

    SvarSlet
  2. er ret sikker på at den er fra urban outfitters spring 2010 collection, så tvivler på at de stadig sælger dem...

    og 1000 tak, tjekker din nu.

    SvarSlet