søndag den 6. marts 2011

I den seneste tid, hvor jeg ikke har fundet det særlig interessant at blogge, har jeg i stedet:

været i biografen for at se henholdsvis "to på flugt" og "kongens store tale"
været utrolig mange gange på klaptræet
fundet forårstøj- og sko frem igen
været til fest på skolen (som viste sig at være bedre end forventet. ok, havde dog heller ingen forventninger overhovedet
)
set bø
rne mgp
været ude at spise på den indiske restaurant, rundt om hjørnet
fejret at mcflurry med oreo er tilbage
fået taget mig sammen til at se changeling (som viste sig at være helt igennem fantastisk)
bildt build'a'bear ind at jeg havde fødselsdag og derigennem fået sunget fødselsdagssang
brugt for mange penge
ryddet op på mit værelse
fået 12 i de sidste 3 stile jeg har afleveret
gået en 6 timers lang tur

hørt harry potter på lyd-bånd
været til fest hos petri
hørt in-joys nye single "B.O.O.M" (hehehehe) på repeat
fået nye sko

har i det hele taget bare haft det hamrende sjovt og fedt, som aldrig før

Ingen kommentarer:

Send en kommentar