mandag den 28. marts 2011

Det er lige gået op for mig, at utallige af mine venner på facebooks status'er er random i høj grad for tiden. her er nogle af de særligt vellykkede:

astrid "jeg kan godt lide æbleskiver og bananer, det er ligesom slik".
det må jeg sige, mere random kan det næsten ikke blive. og ja, det er nogle af hendes veninder der har skrevet det.. credits til dem forresten.



Markus "har kedeligt blod." jamen ok så... btw. er det også virkelig sjovt at simon og sophus kender til følelsen.




Nina "hvis du så mig i en politibil, hvad ville du så tro jeg blev anholdt for?? Kopier dette, sæt det på din væg og se hvor mange forbrydelser du blir' beskyldt for". seriøst, det er langt ude det her. den topper seriøst alle andre "sæt dette i din status". er helt vild med det, og overvejer næsten at sætte det i min egen status.

.....ej ok, dog ikke


Victoria "jeg hedder mulle".... nej, det gør hun så ikke, er også overbevist om at hun aldrig er blevet kaldt det.



jonas "en eller anden giv mig penge i poker :D Er totalt fattig! Bare 10k hver ;)" han går tydelig så meget op i spillet at han vælger at bede folk om hjælp i sin status. det skal også lige siges, at han ikke har sagt andet i løbet af de 7 timer vi har været i skole idag. ret morsomt

Ingen kommentarer:

Send en kommentar