lørdag den 24. juli 2010


Lækkert at være hjemme i lejligheden igen. ! Københavns indre by, er noget man let kommer til at savne!
Godt nok har det været dejligt i sommerhus lige ved stranden hvor man "kan nyde fuglenes sang, og den friske luft" som mor så fint siger det. Men det er nu lidt sørgeligt at være i sommerhuset i for lang tid. Btw. har vi ingen computer deroppe, så har måttet benytte mig af mors I-phone, som dog ikke kan poste opslag til bloggen.
Mandag, tirsdag og onsdag i denne uge har jeg optrådt som nisse på bakken i et større arrangement "Bakkens årlige julemandskongres". Et meget bizart arrangement, hvor julemænd fra hele verden dukker op og går rundt på bakken i julemandskostume med lalleglade smil. Personligt syntes jeg, at det var et ærgeligt arrangement, da hele ideen med, at der kun findes én julemand blev ruineret. ! De fleste julemænd var også rimelig sleske og gav et meget forkert indtryk. ! Den norske julemand var dog en helt anden sag. Det i sig selv, at han hed Freddy og var over 80 år var da noget af det kæreste. Og hans norske latter og utrolig ringe jokes (han selv var meget glade for) var for dejlige! Vi var allesammen enige om, at han nok var den mest nuttede gamle mand og ville skam ikke have noget imod at han stod ved
vores dør juleaften. ! (hjerte)
Mandag efter showet, tog jeg hjem til Amanda og hyggede med tuc-kiks, saltstænger, lidt sommersby, pizza, macbook webcam og radar detector og fik en rigtig nice aften. !
Dagen efter var jeg hjemme hos mormor og morfar efter showet! Jeg var fresh på at tage ned og spille lidt banko i værløse med dem og alle 60+ menneskerne, men mormor og morfar orkede det ikke helt. Rimelig ærgeligt, for jeg tror ellers at jeg havde moret mig! Whæhæhæ. Aftenen blev alligevel vildt hyggelig og jeg endte med at sætte løvernes konge på, for at
falde i søvn til den!
I dag, tog jeg så hjem til København igen, efter de sidste par dage i sommerhus. !
Nu vil jeg sætte mig ned på granola, få en sandwich og noget smoothie og derefter begive mig ud i byen for at finde en bikini og tøj på totaludsalg! (hjeeeerte)

Freddy!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar