torsdag den 1. juli 2010

Just arrived from Annas place.




En eftermiddag/aften/nat, som udelukkende bestod af hygge,wellness,film,slik, gamle gossip blade, god musik.. Og JULIE OG ANNA OG MINNA. Det var så hyggeligt, faktisk bedre end jeg umiddelbart havde regnet med.
Jeg var hjemme hos Anna ved 2 tiden, hvorefter vi begav os ud i Københavns gader og stræder, men hovedsaligt på strøget. Her var vi inde i diverse wellness/helsekost/makeup butikker og shoppede bodyscrub, neglelak, dufte, olier, ansigtmasker og andet lækkert. Udover det fik vi hårkur, fra diverse frisøre og H&M havde totaludsalg, så Anna fik købt tonsvis af tøj, for ingen penge. JOTAK.
Vi købte ind til noget aftensmad, og da vi havde spist det faktisk rimelig gode mad (som Anna og jeg var meget stolte af vi kunne lave så godt, da vi begge ikke er særlig gode kokke) fik vi overtalt Julie til at komme og joine os. Det gjorde aftenen endnu mere nice, og vi forkælede os selv med massage, hårkur, fodbad og ansigtsmasker til langt ude på natten.
I morges vågnede vi først kl. 11, hvilket var ret sent i forhold til, at vi alle havde noget vi skulle nå.. Så morgenen var en smule hektisk, men alligevel helt ok. Julie og jeg lånte hinanden nogle forskellige film, som vi kan hygge os med i sommerferien (hvor vi desværre ikke er hjemme på samme tidspunkter, og derfor ikke kan se filmene sammen)
Nu har jeg siddet i sofaen og set "hormoner, hængerøve og hårde bananer". En film, som på trods af en meget fail titel er pænt nice. Jeg takker casteren, for at lade Aaron Johnson medvirke i filmen. Han er jo virkelig en snack.



Ingen kommentarer:

Send en kommentar