torsdag den 1. september 2011

nå, her kommer der et langt indlæg.



16.03. endnu en eftermiddag. sidder inde på mit værelse, ved ikke rigtigt hvad jeg skal tage mig til. har det som om klokken er meget mere end den er. radioen spiller, men nummeret der kører lige nu er ikke noget særligt. der er kaffe. jacob råber ude fra køkkenet. vi skal komme, inden den når at blive kold. 16.05. martha kommer ind ad hoveddøren. jeg kan høre hende fortælle om et eller andet, men ved ikke hvad. det er sikkert noget ang. køreprøve i morgen. hun er pisse nervøs for det, men da jeg var ude og køre med hende forleden, synes jeg hun gjorde det ganske udemærket. 16.18 hun skal nok bestå. jeg har lige drukket kaffe og har benyttet lejligheden til også at slukke for radioen. Har jeg sat james blake på og hører et nummer, der virkelig sparker røv. Nede på gaden vinker blomsterhandlerne op til mig. 16.20. jeg vinker tilbage. i aften tager jeg i vega med petri, vi skal høre wild nothing som ingen af os kendte før i starten af denne uge, så spontan kan man vidst roligt kalde vores aften. Vi tager på pasha kebab når koncerten er slut og jeg regner med at sove hos petri i hendes nye lejlighed i nat. 16.21 og jeg tripper. har lyst til at lave noget grinern. - Tage vincents løbehjul og gemme det et eller andet sted, eller sådan noget. 16.22. dropper det. mistede interessen. nu er jeg bare sulten. I morgen skal jeg passe Nora og tjene nogle penge. Hun har foreslået sine kammerater at opkalde hendes klasses bamse efter mig og de lader til at være med på idéen. kan virkelig virkelig virkelig godt lide nora og hendes venner! 16.23, sætter et nyt nummer på. opdaterede itunes i går, men der er ikke plads til alt musikken på min ipod. Det er satans. På lørdag er jeg inviteret til Jonathans 18 års og det bliver sikkert ikke ringe. 16.25 -sidste minut, gider ikke rigtigt skrive mere. Tager måske til malmø imorgen aften. Mit ben sover og soundvenue er lige kommet ind af døren. tror jeg sætter mig og læser i det, eller går en tur ned til anna. farvel og tak

Ingen kommentarer:

Send en kommentar