tirsdag den 9. august 2011

noget usammenhængende med en masse punktumer

sidder i gården. solen skinner på vesterbro. esther har lige været her og set friends. hun er så dejlig. 16:35. nu vil jeg gå op i lejligheden og lave mig en kop kaffe. 16:54 sidder og nyder. hører bowie. var i skole idag. første skoledag. ingen forskel. næste nummer: eight light poem. stadig bowie. var forbi living room da vi fik fri. sad i hjørnet med nat, alex og esther og hyggede. fik souvenir fra israel og magasin. skal ikke på tea i dag. skal egentlig ikke noget særligt. 16.57. er rastløs. nu er lady stardust på beatet. min com har dårlige højtalere, men synes egentligt det giver en lille charme. vilas sagde at han ikke ville lege med mig fordi jeg var en tøs, da han kom hjem fra børnehave. på torsdag kommer christine til danmark. glæder mig. 17.01 tænker. ved ikke hvad jeg tænker på, men har det godt. er glad. smiler




2 kommentarer:

  1. kort og kontant. du er fucking cool. jeg elsker din blog! hjerte hjerte hjerte
    /samira

    SvarSlet