søndag den 7. august 2011

Igår aftes, var endnu et par timer hvor jeg har sad i køkkenet med Martha og spillede backgammon og så film. Nu er jeg lige vågnet. klokken er kun 9, men kan ikke sove videre. Drømte en komisk drøm i nat. Det var vidst noget med at jeg skulle nå et fly men var i fucked up tid. Jeg havde misset min bus og togene kørte ikke, så jeg satte mig opgivende ned på en rendesten. Pludselig kom der en bil flyvende og landede foran mig. Inde i bilen sad Ron Weasley og hans brødre og spurgte om de skulle give mig et lift. Jeg steg ind i bilen, men så vågnede jeg fucking af sirener på vesterbro! mega deprimerende, ville ellers gerne have oplevet den sjove del af drømmen. At have hel biltur med Ron + brødre!! ville 100% have været en oplevelse.

1 kommentar:

  1. Hej Minna!

    Jeg har fået tildelt den populære 'blog award' og vil nu give den videre til dig:-) Reglerne kan du se inde på min blog, http://carolinebruunnielsen.blogspot.com/

    XXX Caroline.
    P.S, du har en fin blog, som jeg er fast læser af!

    SvarSlet