mandag den 24. januar 2011

spiste undervurderede dancake muffins i frikvarteret, fik tidligt fri fra skole og har hørt musik siden jeg kom hjem. er færdig med min dansk stil og har forresten fået vildt god aftensmad. oplever noget voldsomt gag med fulde mennesker jeg ikke kender for tiden, senest turen i cykeltaxa med fuld chauffør og da der kl. 22.47 i går aftes stod en fuld mand på gaden udenfor min lejlighed og sang kærlighedssange op til mig. forresten har mor fået facebook besked fra 46-årige David, som tilfældigvis er "faldet pladask" for hendes "vidunderlige" profilbillede, og til ren info er "hans døre åbne for et møde" hvis hun skulle have lyst. ehehhehehe. sidst men ikke mindst har Amanda siddet på skødet af Peter Belli hvilket jo er fandens sjovt

Ingen kommentarer:

Send en kommentar