søndag den 23. januar 2011

spiste aftensmad hos mormor og morfar i fredags og mødte petri og alberte ved vor frue kirke til noget god is a dj kl. 21. Var utrolig lettet over at det ikke var nogen prædike eller et latterlig kirkekor som ventede os. Ærlig talt var det forbavsende fedt med både lysbilleder i loftet og god musik, der var langt fra det, man normalt forventer i en kirke. Petri og jeg var henne og spørge dj'en om hvad vi hørte op til flere gange, og vi regner med at kunne splejse sammen om nogle af cd'erne og sætte dem ind på vores ipods. læks. vi tog cykeltaxa hjem , hvilket var hamrende morsomt og så chihiro og heksene hjemme hos mig. Lørdag kom amanda, hvilket jo egentlig også var meget fedt og vi spiste pizza som natmad og brugte latterligt meget tid på at lave en flerstemmig version af wonderwall. sjovt. I dag spiste vi brunch og var efterfølgende på café obelix med julie frimer, hvor vi fik god kaffe. Julie og Amanda skulle se wicked kl. 15 og jeg har ikke andet at sige end, shit jeg glæder mig til at se det og når det oven i købet bliver med mormor og morfar, er det jo den rene bonus. :-)
Nå, det blev til et pisse langt indlæg denne gang. fuck, hvor jeg er egentlig egocentreret. Må sige at jeg vil have stor respekt for den der rent faktisk læser det hele...

Ingen kommentarer:

Send en kommentar