fredag den 8. oktober 2010


Sover for første gang i mange dage hjemme i nat. Det er sgu i orden, jeg er rimelig træt og vil
gerne være forholdsvis frisk til premieren i morgen. Det bliver for vildt og med premieremiddag
på Jensens efterfulgt af overnatning hos Amanda kan det jo næsten ikke blive bedre.
Må sige at jeg har det det fedt i Glassalen (mit nye hjem). Dagene er proppet med gag, Astrid ligner ubehagelig meget Kuzco som lama med adelsfrøken-frisure, Josephine Feit er faldet på scenen 2 gange, Amanda har sunget fuldstændig forkert, min kjole har fået huld i ærmet
under chickendance, vi har dagligt lavet videodagbog og sunget sange i garderoberne på fuld knald. ♥
yesyesyesyesyesyesyesyesyesyes




1 kommentar:

  1. Rigtig fed blog :)
    Er blevet fast læsere!
    Kig forbi min og bliv evt. fast læsere: stinanoerbaek.blogspot.com

    // Stina :D

    SvarSlet