tirsdag den 12. oktober 2010

Premieremiddag var som forventet lækkert og ligeså godt var det hos Amanda bagefter. På vej hjem prøvede Sandra at finde bermuda-trekanten i stjernerne (lol) og ellers sad vi bare og chillede på værelset. Vi faldt i søvn ved 4 tiden hvilket æk var så pæsse fædt, da vi skulle møde klokken 10 på teatret søndag morgen. Med to forestillinger og for lidt lidt søvn var jeg rimelig træt da jeg kom hjem, men fik for en gangs skyld sovet hele 9 timer. Var frisk til mandag og skolen efterfulgt af far i Malmö. The great feeling, for det var længe siden jeg
havde set ham og de andre sidst.
Vi har fri fra teatret til på torsdag og ærlig talt nyder jeg det rimelig meget. Det er sgu fedt lige at kunne se de gode fra skolen og familien lidt igen. Alligevel ser jeg frem imod forestillinger fra på torsdag og mest af alt premierefest på søndag. Temaet er grease og idag har jeg været i urban outfitters og fået købt nogle højtaljede shorts og en grålig top. Var udover det også forbi retro hvor shoppede et par øreringe, score. I aften står den på come together på østre gasværk som jeg glæder mig fucking meget til. Er allerede pjattet med beatles og har forresten hørt en masse positivt om taterkoncerten.
♥♥♥♥♥♥

Ingen kommentarer:

Send en kommentar