lørdag den 11. september 2010



Igår tog jeg hjem til far i Malmö. Vi brugte aftenen på at spise hjemmelavede burgere, høre god musik, drikke te og se film. I dag vågnede jeg op ved 11 tiden
til lækker morgenmad. Så lidt tv, var på face og hørte teenage fanclub på fuld knald (indtil underboen klagede. lol). Tog indtil byen, hvor jeg på trods af udsalg
og et smut forbi tjallamalla endte jeg med kun at få købt et strikket halstørklæde. Lidt skuffende, men alligevel fint, da jeg på det seneste har brugt lidt for
mange penge. Mødte far ved espresso house, hvor vi drak god kaffe, hvilket var lige hvad jeg havde brug for. Tog det nye vice blad med på vejen hjem og vil sætte mig og læse lidt i det nu. I aften bliver nice med sushi og film.
Nok for nu.


RET VILD MED COVERET

Ingen kommentarer:

Send en kommentar