søndag den 19. september 2010

I fredags hentede jeg Alberte ved Nørreport, hvorefter vi to på strøget, købte gave til Amanda og takkede nej til tur i byen med klamme fyre. Vi mødtes med petri klokken halv 7, hvor vi tog hjem til mig. Vi lavede lækker aftensmad (pasta med pesto, tomat og kylling. score) som vi spiste i sofaen mens vi så talent med talentløse finalister. Senere hørte vi god musik i køkkenet og spiste is med Oreo til dessert. Vi klippede Petris hår og snakkede indtil klokken 4, hvor vi var nød til at sove, for på nogen måde at kunne være friske til lørdag og studie. Vi havde det sjovt og godt til morgenmaden, med pandekager og kaffe latte (som jeg havde været ret god til at lave. Blev lige nød til at give mig slev lidt credits.) Studiet gik fint, men var fucking træt da jeg kom hjem. Havde brug for at se god film, så jeg satte finding neverland på. Senere kom Martha og Andreas hjem og vi så fire bryllupper og en begravelse, som jeg endte med at falde i søvn til.
I dag har jeg været på teateret til endnu en omgang prøve - helt ok. Man kan se at det hele nok bliver meget godt og om bare en uge skal vi have første prøver med kostumer og sminke. Det bliver godt & jeg er glad.




Ingen kommentarer:

Send en kommentar