fredag den 4. november 2011

Er lige kommet hjem fra nogle helt og aldeles fantastiske timer i vega. the kooks. tror aldrig i mit liv jeg har danset så meget under en koncert, for de var vanvittige på scenen. vi havde pladser på balkonen, aller bagerst i midten og udsigten var overraskende god med strålende udsyn til både scenen og publikum. hele koncerten gav mig det sygeste flashback til distortion og følelsen af at stå på en container og give den max, så fredag aften har været svedig. Jeg fulgtes hjem med Martha og Laura og vi købte ben&jerrys (en ny, mega fesen variant. tragic) i 7eleven på vesterbrogade og har nu, klokken 0.49 sat os til at se friends. jeg håber på at martha vil gå ud i køkkenet og lave natmad til mig om lidt og jeg sidder indtil da bare og smiler sødt. i morgen er der afslutningsfest, som ikke kan blive andet en fremragende og hele næste uge står den på praktik på P6 beat. nogle gange føler jeg mig som en af de heldigste i den store hvide verden

Ingen kommentarer:

Send en kommentar