torsdag den 6. oktober 2011





Fra i søndags af, har jeg nærmest boet i glassalen og hver dag har vi pjattet og spøget. Har de dejligste roommates i garderobe 7 og bruger derudover også meget tid i garderobe 6 hvor vi hører de samme sange og julie og jeg altid sidder alene tilbage i størstedelen af 2. akt. Generelt er der bare en helt fantastisk stemning og tanken om, at vi om under 3 uger har pakket det hele sammen og for alvor er færdige, virker tåbeligt og helt forkert! Idag har vi for første gang spillet for publikum og jeg er helt igennem tilfreds med resultatet. der var konfetti under slutnummeret og jeg havde det derigennem for alvor som om jeg havde vundet mgp eller sådan, hvor konfettien jo hører hjemme. planen for i aften var egentlig at tage hen og sige hej til olav, men han var ikke hjemme og jeg er derfor nu, klokken 21.23, hjemme i lejligheden. På facebook har mig og emma en samtale om bubber kørende over chatten og om lidt kommer martha hjem med kinder æg. kan sove længe i morgen og der er derudover også tid til den gode morgenmad, så det er jo top. Fejrer sandras 17 år på jensens efter forestilling i morgen og på lørdag er der premiere + premieremiddag, så det hele ser ganske godt ud.


Ingen kommentarer:

Send en kommentar