søndag den 17. juli 2011

udsigter, inspiration, opera, sol, fadøl, jazzboat, shopping, kafka, hotellet, potteplanter overalt, markeder, museer, bylivet, smoothies, harry potter kortspil, restauranter, kultur, souvenirshops, moldow.
PRAG

i lufthavnen; i luften


en flot mur; anna på restaurante


anna i byen; uoverskueligt mange flyers


taxachaufføren der hentede os i lufthavnen; vores gade


farmor og anna der venter på bagage da vi er ankommet; tunnel


jazzboat; farmor efterlader spor


mig i vindueskammen; random reparerer


det store ur i byen


den uundværlige guide; anna i vindueskammen


mig med kort og kaffe; udsigt


tigger; toiletter


farmor er hardcore og prutter om prisen; luftballon der aldrig rykkede sig


Anna med harry potter kortspil; noget jeg bare synes så flot ud


mig og anna med satans gode smoothies; mig i vindueskammen


vi spejler os; udsigt fra moldow


anna i sporvognen; mig i byen


sporvogn; oversigt og plan på arm


kafka museets springvand; udsigt fra moldow


anna i byen; anna der er fin


farmor og anna der holder oversigtspause; menu 3


Ingen kommentarer:

Send en kommentar