torsdag den 3. februar 2011

stress, stress og massere af det.. De sidste par dage har været et stort kaos hvor der helt enkelt har været for få timer timer i døgnet, for at nå alt det jeg har skullet. mit hovede har simpelthen ikke kunne holde styr på tea, aftaler, overnatninger, pres, malmø/vesterbro, forventninger, rod, bekymringer, togture, dans, anti-overskud, lektier, lektier og lektier........ er begyndt at tælle ned til vinterferie, kan simpelthen ikke vente med ikke at skulle noget som helst...
klokken er 14.21 lige nu, droppede at tage i skole idag og har tilgengæld sovet, lavet god morgenmad, købt fødselsdagsgave til Åsa og været på chilimili med Martha. virkelig lækkert og lige hvad jeg har haft brug for.... meget længe.... Igår var petri, alberte og jeg ude for at finde gave til Nadia, der holder 18'års fødselsdagsfest på lørdag. glæder mig ret meget og når temaet er selveste GAGA, kan det jo ikke gå galt. Soundvenue kom igår (var ellers lige nået at blive urolig for, om mit abonnement nu også virkede) og jeg har også fået læst en del i det. er begyndt at høre godmorgen p3 mens jeg gør mig klar om morgenen, hvilket minder mig så meget om dengang jeg boede på nørrebrogade. der var der kun mig, mor og martha... og radioen, som altid var tændt.
lige nu skinder solen og den varmer. jeg har åbnet mit vindue, sidder i vindueskammen og ser ned på gaden. folk tumler rundt, farer afsted, har travlt. men de smiler, allesammen og lader til at have det sjovt. sjovt, som jeg især også får det i aften. tager til copenhagen fashion week - fest i Urban outfitters med petri og senere til dans. det skal nok blive underholdende.



Ingen kommentarer:

Send en kommentar