tirsdag den 29. juni 2010

Knowing me.

Navn: Minna
Fødselsdag: 22. april
Køn: kvinde
Øjenfarve: blå
Hår farve: blond
De sko du går i: bare sko.
Det du er bange for: edderkopper, slanger (i det hele taget krybdyr), mennesker der med meget seriøs stemme siger: "Minna, vi skal lige tale sammen".
Pepsi eller cola: cola (helt klart)
Ice tea eller te: te.
Mcdonalds eller Burger King: maccen.
Chokolade eller vanilje: Straciatella for sho.
Synger du: Altid.
Højre eller venstre håndet: højre.
Går du i bad: selvfølgelig.
Er du forelsket: næ.
Tror du, at du er tiltrækkende: lol..
Kan du enes med dine forældre: faktisk, ja.. De er ikke særlig slemme.
I sidste måned:
Drak du alkohol: en smule.
Blev du fuld: nope.
Shoppede du: ja
Spiste sushi: yes, yes.
Kom på en scene: Oui.
blev droppet: Nej, det håber jeg ikke.
bagte hjemmelavede kager: Desværre ikke, pga. af manglende overskud.

Hvad skal drengen have?
Bedste øjenfarve: doesn't matter, men gerne grønne.
Bedste hårfarve: helst mørkt/brunt.
Kort eller langt: medium
Højde: Højere end mig.
Hvordan skal han være: Sød, charmerende, forstående, (lækker), have nice stil og selvtillid.

hvis jeg var?
Hvis jeg var en måned ville jeg være: Juli, der er roskilde festival, sommerferie og godt vejr.
Hvis jeg var en dag i ugen: lørdag.
Hvis jeg var et tidspunkt på dagen: 17.00 (Friends på tv2)
Hvis jeg var en planet: wtf.
Hvis jeg var et dyr: kat.
Hvis jeg var et møbel: skab.
Hvis jeg var et træ: bøgetræ. (eneste jeg kender)
Hvis jeg var en blomst: magurit.
Hvis jeg var et instrument: guitar.
Hvis jeg var en følelse: nice.
Hvis jeg var en farve: rød.
Hvis jeg var en grøntsag: kan jeg virkelig ikke tage stilling til.
Hvis jeg var en sang: Don't panic, surely.
Hvis jeg var et tal: 22

det ene eller det andet?
Lilla eller grøn: ærelig talt virkelig ligeglad.
Svømme eller ski: ski
Pizza eller salat: salat.
Salt eller peber: salt.
Kærlighed eller venner: venner
Ketchup eller remulade: begge ting er ækle.

favorit?
Farve: it depends
Sko: ballerinaer, højhælede, converse.
Sang: on the run, room with a view, dont panic, naive, better together.
Butik: tjallamalla, weekday, urban outfitters, cheap monday.
Sted at være: hjemme, hos vennerne eller hos mormor og morfar. (det er sgu lækkert)
Person: de tætteste.
Ting at gøre i din fritid: være sammen med vennerne (den traditionelle), gå til dans, spille teater, hjemmebio og spise sushi og se friends med Martha.
Type musik: indie, guitar pop.
Tv show: friends, sex and the city.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar